|
Chevaillier, Thierry
|
IREDU - Institut de recherche en éducation
|
Université de Bourgogne
|
|
|
Dall'Alba, Gloria
|
School of education (Queensland)
|
The University of Queensland
|
|
|
Detourbe, Marie-Agnès
|
LACES - Laboratoire cultures, éducation, sociétés
|
INSA - Institut national des sciences appliquées
|
|
|
Downes, Paul
|
Centre for Human Development (Dublin)
Educational Disadvantage Centre (Dublin)
Anti-Bullying Research and Resource Centre (Dublin)
|
Dublin City University
|
|
|
Goastellec, Gaële
|
ISS - Institut des sciences sociales
OSPS - Observatoire science, politique et société
|
Université de Lausanne
|
|
|
Liudvika, Leisyte
|
|
TU Dortmund University
|
|
|
Lundahl, Lisbeth
|
Département de science de l'éducation appliquée (Umea)
Social justice through education (Umea)
|
Umeå University
|
|
|
Magalhães, António
|
CIPES - Centre for Research in Higher Education Policies
|
University of Porto
|
|
|
Maslo, Irina
|
Scientific Institute of Pedagogy (Riga)
|
University of Latvia
|
|
|
Murdoch, Jake
|
IREDU - Institut de recherche en éducation
|
Université de Bourgogne
|
|
|
Ravinet, Pauline
|
CERAPS - Centre d'Études et de Recherches Administratives, Politiques et Sociales
CSO - Centre de sociologie des organisations
CEVIPOL - Centre d'étude de la vie politique
|
Université Lille 2-Droit et Santé
|
|
|
Roebroeck, Elodie
|
LAPSCO - Laboratoire de psychologie sociale et cognitive
|
Université Clermont-Auvergne
|
|
|
Schugurensky, Daniel
|
|
Arizona State University
|
|
|
Taylor, Chris
|
|
Cardiff University
|
|
|
Younès, Nathalie
|
ACTé - Activité, connaissance, transmission, éducation
|
Université Clermont-Auvergne
|
|