Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Curriculum inquiry


Référence :  Vol. 42, n°4, septembre 2012

 
  • Our Passion for Ignorance, RUBÉN GAZTAMBIDE-FERNÁNDEZ
  • Alone in the Classroom as Limit-Case: Reading the Circulation of Emotions in Education as Provocative Psychic Interruption, DAVID LEWKOWICH
  • Exploring How Teachers' Emotions Interact With Intercultural Texts: A Psychoanalytic Perspective, JENNA MIN SHIM
  • Misplaced Multiculturalism: Representations of American Indians in U.S. History Academic Content Standards, CARL B. ANDERSON
  • Recapitulation Theory and the New Education: Race, Culture, Imperialism, and Pedagogy, 1894–1916, THOMAS FALLACE
  • Neuroscience and Education: Issues and Challenges for Curriculum, NEVILLE D. CLEMENT and TERENCE LOVAT


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc