Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Curriculum inquiry


Référence :  Vol.34, n°2, summer 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Snakes and ladders, Aitken J.L.
  • Texts, tensions, subtexts, and implied agendas : my quest for cultural pluralism in a decade of writing, Conle C.
  • Toward negative capability : literature in the medical curriculum, Wear D.
  • The British Columbia literature 12 curriculum and I : a soliloquy, Kouritzin S.G.
  • Stretching tradition : a response to Sandra Kouritzin, Walker S.K.
  • Comments on David Gruenewald's “A foucauldian analysis of environmental education”, Bowers C.A.
  • Can education save the world ? A response to David Gruenewald, Stables A.
  • Why the earth charter matters to (multi)cultural educators everywhere : a rejoinder, Gruenewald D.A.

    Informations complémentaires :
      http://www.ingenta.com/.../00000002