Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Dernières mises à jour » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Science Education


Référence :  Vol. 101, n°3, mai 2017

 
  • Profiles of Transformative Engagement: Identification, Description, and Relation to Learning and Instruction, KEVIN J. PUGH, CASSENDRA M. BERGSTROM and BRYDEN SPENCER
  • Crossing the Boundaries: Solidarity, Identity, and Mutual Learning in a K-20 Partnership, STACY OLITSKY
  • Moving Beyond Pseudoargumentation: Teachers’ Enactments of an Educative Science Curriculum Focused on Argumentation, KATHERINE L. McNEILL, MARÍA GONZÁLEZ-HOWARD, REBECCA KATSH-SINGER and SUZANNA LOPER
  • Ambitious Teachers’ Design and Use of Classrooms as a Place of Science, DAVID STROUPE
  • Epistemic Practices of Engineering for Education, CHRISTINE M. CUNNINGHAM and GREGORY J. KELLY


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?campaign=woletoc


catégorie(s) :  théorie de l'éducation