Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 38, n°15, octobre 2016

 
  • Do sophisticated epistemic beliefs predict meaningful learning? Findings from a structural equation model of undergraduate biology learning, Silvia Wen-Yu Lee, Jyh-Chong Liang & Chin-Chung Tsai
  • STEM in England: meanings and motivations in the policy arena, Vicky Wong, Justin Dillon & Heather King
  • Learning experimentation through science fairs, Jürgen Paul, Norman G. Lederman & Jorge Groß
  • Developing the ability to recontextualise cellular respiration: an explorative study in recontextualising biological concepts, Menno Wierdsma, Kerst Th. Boersma, Marie-Christine Knippels & Bert van Oers
  • Scientist role models in the classroom: how important is gender matching?, Laura D. Carsten Conner & Jennifer Danielson


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../15