Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

School Leadership & Management


Référence :  Vol. 35, n°4, septembre 2015

 
  • Head teachers’ leadership for social justice and inclusion, Anastasia Liasidou & Androniki Antoniou
  • How mentor principals interpret the mentoring process using metaphors, Chen Schechter & Florit Firuz
  • Instructional leadership practices in Singapore, Foo Seong David Ng, Thanh Dong Nguyen, Koon Siak Benjamin Wong & Kim Weng William Choy
  • The impact on a primary school community in England of failed inspection and subsequent academisation, Jacqueline Elton & Trevor Male
  • Exploring metaphoric language use to assess collaboration between educational institutions, Melissa Newberry & Michael Richardson
  • The ‘critical friend’ role in fostering reflective practices and developing staff cohesion: A case study in a new secondary school, New Zealand, Noeline Wright & Amina Adam


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../4?ai=v2&ui=1053l&af=H