Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Studies (BJES)


Référence :  Vol. 63, n°2, juin 2015

 
  • Developing Resilient Agency in Learning: The Internal Structure of Learning Power, Ruth Deakin Crick, Shaofu Huang, Adeela Ahmed Shafi & Chris Goldspink
  • ‘We can Get Everything We Want if We Try Hard’: Young People, Celebrity, Hard Work, Heather Mendick, Kim Allen & Laura Harvey
  • A Normative Approach to the Legitimacy of Muslim Schools in Multicultural Britain, Peter Matthew Hills
  • Race, Identity and Support in Initial Teacher Training, Kalwant Bhopal
  • School-Based Curriculum Development Towards a Culture of Learning: Nonlinearity in Practice, Der-Thanq Chen, Li-Yi Wang & Wei-Leng Neo
  • Educational Neuroscience: Its Position, Aims and Expectations, Anna van der Meulen, Lydia Krabbendam & Doret de Ruyter


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../2?ai=1bf&ui=1053l&af=H


catégorie(s) :  théorie de l'éducation