Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Détails du sommaire

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol.51, n°8, octobre 2014

 
  • The development of a Visual-Perceptual Chemistry Specific (VPCS) assessment tool, Maria Oliver-Hoyo and Caroline Sloan
  • Exploring the influence of learning progressions in two teacher communities, Erin Marie Furtak and Sara C. Heredia
  • Beyond preparation: Identity, cultural capital, and readiness for graduate school in the biomedical sciences, J. Lynn Gazley, Robin Remich, Michelle E. Naffziger-Hirsch, Jill Keller, Patricia B. Campbell and Richard McGee
  • Science language Wanted Alive: Through the dialectical/dialogical lens of Vygotsky and the Bakhtin circle, Wolff-Michael Roth
  • The synergistic effect of affective factors on student learning outcomes, Brady Michael Jack, Huann-shyang Lin and Larry D. Yore


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?campaign=woletoc