Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Sommaires des revues » Sommaires de la revue

 
à propos de la revue 
 

Sommaires de la revue :



  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 56, n°6, décembre 2022
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 56, n°3, juin 2022
    Rethinking English Vocational Education and Training in the Light of the German Classical Theory of Vocational Education and Training
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 56, n°1, février 2022
    Mental Health and Education
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 55, n°6, décembre 2021
    Kant on Education and Improvement
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 55, n°3, juin 2021
    Special Issue on the Educational Value of Monuments
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 55, n°3, novembre 2021
    Special Issue on the Educational Value of Monuments
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 55, n°1, février 2021
    Political Education for Human Transformation
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 54, n°5, novembre 2020
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 54, n°4, aout 2020
    Problematising ‘Transformative’ Environmental Education in a Climate Crisis
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 54, n°2, avril 2020
    Teaching and Learning: Epistemic, Metaphysical and Ethical Dimensions
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 54, n°1, février 2020
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 52, n°1, février 2018
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 51, n°3, aout 2017
    Education and Expertise
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 51, n°2, mai 2017
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 50, n°4, novembre 2016
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 50 n°3, aout 2016
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 50, n°2, mai 2016
    50th Anniversary of the Philosophy of Education Society of Great Britain, Oxford, 2015
  • Journal of Philosophy of Education - Vol. 50, n°1, février 2016
    Discourses of Change and Changes of Discourse